Onze missie

De missie van Proludic sluit volledig aan op onze waarden: de bouw van speeltuinen en sportterreinen die bijdragen tot de ontwikkeling en het welzijn van de gebruikers.

  • Wij ontwerpen, maken en installeren unieke, kwaliteitsvolle en veilige producten en ruimtes. Ze zijn universeel, vernieuwend en inclusief en beantwoorden aan de uiteenlopende behoeften van kinderen, adolescenten en volwassenen.
  • Wij vormen vrijetijds- en leefruimtes om tot plaatsen waar het fijn samenleven is.
  • Wij volgen de markt en sectoren nauwgezet op om te kunnen blijven vernieuwen en ecologisch te werk te gaan.
  • Om onze klanten tijdens de hele levenscyclus van onze producten een hoogwaardige service te kunnen blijven bieden, heeft ons internationale bedrijf ook lokale vestigingen.

Onze waarden

1 – Ervaring

  • Ontwerpen van duurzame speel- en sporttoestellen die klimaat bestendig zijn
  • Een ontwerpvoorstel voor universeel gebruik
  • Alle specialisaties integreren, van ontwerp tot fabricage, van inrichting tot onderhoud en service.
  • Controle houden over alle productiestadia
  • Het terrein integreren in een globaal inrichtingsproces

2 – Innovatie

  • Trends volgen, en rekening houden met de behoeften van klanten en gebruikers om de creatie te verrijken.
  • Ernaar streven de producten te innoveren en verbeteren
  • De platgetreden paden durven verlaten
  • Symbolische speeltuinen bouwen, op maat

3 – Verbintenissen

Ten aanzien van kinderen

  • De veiligheid van kinderen verzekeren
  • Alle kinderen samen laten spelen, inclusie
  • Humanitaire programma’s voor kinderen steunen

Ten aanzien van het milieu

Ten aanzien van onze klanten

  • Een sterke handelsethiek waarborgen
  • Handelen met het oog op de tevredenheid van klanten en gebruikers

Ten aanzien van onze werknemers

  • Het menselijk kapitaal centraal plaatsen in de organisatie

4 – Nabijheid

  • Het educatief amusement van kinderen delen, inzicht verwerven in de noden en wensen van gebruikers
  • Klanten begeleiden van a tot z
  • Deel uitmaken van duurzame relaties: met klanten, dienstverleners, het distributienetwerk, leveranciers, werknemers enz.
  • Actief luisteren naar klanten om beter aan hun verwachtingen te voldoen
  • Klanten ondersteunen bij het onderhoud van hun speeltuinen, door een reactieve dienst na verkoop aan te bieden